Şahinbey BelediyesiZabıta Müdürlüğü ekipleri ilçenin çeşitli yerlerindeki iş yerlerinde halk sağlığı için denetimlerini ara vermeden sürdürürken 2 ton 737 kg son kullanma tarihi geçmiş sade yağa imha edilmek üzere el koydu.
Şahinbey Belediyesi, Tarım Müdürlüğü ve Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle denetimlerini aralıksız sürdürürken, bir işletmeye gerçekleştirilen denetimde 2 ton 737 kilogram sade yağı imha etti.
Şahinbey Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri İlçe Genelinde denetimlerini aralıksız sürdürüyor. Ekipler, ürün fiyatlarını, ürünün yer aldığı reyondaki fiyat etiketinin olup olmadığını denetleyerek, kurallara uymayanlara uyarı ya da bulunarak ceza işlem uygulandı.
“Vatandaşın sağlığını kimse hiçe sayamaz”
Para kazanmak uğruna vatandaşların sağlığıyla oynayanlara müsaade edilmediğini ifade eden Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, “Zabıta ekiplerimiz her zaman vatandaşın sağlığını ön planda tutmaktadır. Bu prensipler doğrultusunda ekiplerimiz ilçe genelinde sürekli olarak denetimlerini ara vermeden sürdürüyorlar. Son olarak bir iş yerinde yapılan denetim sonrasında vatandaşlara satılmak üzere olan ve son kullanma tarihi geçmiş olan 2 ton 337 kg sade yağ ele geçirildi. Vatandaşın sağlığını hiçe sayan bu tür iş yerlerine göz açtırmayacağız” dedi. – GAZİANTEP
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
2
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
3867 kez okundu
3
DMM’den, sosyal medyadaki asılsız iddialara karşı 5 dilde paylaşım
2765 kez okundu
4
Ankara’da Güvenilir Perde Yıkama Hizmeti: Zebra Perde Yıkama ve Daha Fazlası
2643 kez okundu
5
Antibakteriyel halı yıkama
1961 kez okundu